Feeds:
Berichten
Reacties

boek 13

En hier mijn boek nummer 13, ineens bedacht ik me dat ik er toch zeker een moest maken met washi tape, en ik heb misschien wel duizend meter en grappig is dan wel dat dit een heel klein boekje werd hahaha.

And here my book number 13. Suddenly I realised I had to use washi tape, because I have SO MUCH, funny to see it turned out to be a very little book hahaha.

P1000046-watermerk

P1000047 watermerk

P1000191 watermerk

P1000125 watermerk

Designed for Viva las VegaStamps. For more photos and step-by-step look overhere.

Used materials:

Banksy Unhappy boy 19493

the great unknown 19350

Stazon

 

boek 12

Hier mijn boek nummer 12 alweer. En nu denk je natuurlijk: dat is vals spelen want dit is een bestaand boek, en dat is natuurlijk ook zo, alleen als je verder kijkt zie je dat ik toch het nodige zelf gedaan heb hahaha.

Here is my book number 12. And ofcourse you are thinking :  oh that is cheating because its an excisting book,and yes your are right  but if you look further you see what I did myself hahaha.

IMG_0193 watermerk

IMG_0194 watermerk

IMG_0195 watermerk

IMG_0196 watermerk

IMG_0197 watermerk

IMG_0198 watermerk

IMG_0199 watermerk

IMG_0200 watermerk

boek 11

IMG_0181 watermerk-30

IMG_0183 watermerk-30

IMG_0182 watermerk-30

Hier alweer mijn 11de boek. Heel eenvoudig door alleen met Versamark op transparant sheet te stempelen. Helaas lukt fotograferen niet zoals ik gewild had. Here my 11th book already. Just kept it simple by stamping with Versamark onto transparant sheet. Unfortunally photographing doesn’t  work out the way I wanted.

P1000138 watermerk-30

Hier mijn tweede bijdrage voor de Craft Stamper Take it Make it challenge voor juli. Deze keer gestempeld op kraft papier met Versamark en clear embossingpoeder, Had in eerste instantie met groen gesponst maar dat gaf niet het resultaat van wat ik in mijn hoofd had bedacht, dus daarna nog een keer met distress Black sooth eroverheen, yes dat was wat ik  in mijn hoofd had, maar hier en daar zul je nog wel een beetje een groene gloed vinden, dan weet je nu waarom :o Dezelfde techniek als de eerste maar toch heeft deze een hele andere uitstraling.

Here my second entry for Craft Stampers Take it Make it challenge for july. This time I used kraft paper, Versamark and clear embossing powder. At first I sponged with green, but that didn’t work out the way I thought in my head, so I used Distress Black sooth and sponged all over it. So if you think why does it have a green glow all over it, this is the reason. Ofcourse the same tehcnique as the first one but with a completely different look.

P1000136 watermerk-30

Hier mijn bijdrage voor Less is More: autumn colours en StampingBack Juli challenge: CAS. Here my entry for Less is More: autumn colours and StampingBack July challenge : CAS

P1000135 watermerk-30

Hier mijn bijdrage voor Craft Stampers Take it Make it challenge July. Waarom ik niet meer zoveel met embossingpoeder werk weet ik eigenlijk niet want het is zulk gaaf spul, sterker nog de heattool en het embossingpoeder was datgene op het gebied van stempelen wat me over de streep trok en me het virus bezorgde. De vogel is gestempeld met Versamark en daarna heb ik voor de snavel donkerrood embossing poeder gebruikt, voor het kopje blauw en groen en voor het onderste gedeelte zwart embossingpoeder. Het gehele plaatje gemaskerd en de tekst met clear embossingpoeder gedaan. Daarna alleen het zwart/witte geblokte gedeelte gemaskerd en de rest gesponst met diverse kleuren distress inkt. Oh ja, vergat even te vertellen dat de rand rondom ook gemaskerd is, en binnen die lijnen gesponst. Here my entry for Craft Stampers Take it Make it challenge July. Why I don’t use as much embossingpowder anymore I don’t now, because I love it, more so the heattol and embossingpowder was what gave me the stamping bug. For this card I used Versamark to stamp the image, dark red embossing powder for the beak, blue and green for the head and black for the rest of the image. Masked that off and used clear embossingpowder fot the tekst. After that I only masked of the black and white checker bit and sponged the rest with several colours distress ink. Oh I forgot, I masked off the square, so I had some white spaces around it.

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 214 andere volgers